петък, 13 юни 2014 г.

Не си живял, ако Тетевен не си видял...

Здравейте! Днес искам да ви разкажа за едно семейно пътуване (отново), но сега бе първото пътуване на дъщеря ми, затова бе по-специално. Поводът беше рожденият ден на зет ми и искаше да го отбележи извън София. Понеже знае, че аз много пътувам и знам (общо взето) къде си струва да се иде, ме помоли да изготвя маршрут за 2 дни с автомобил. И аз, съгласно неговите изисквания и моите интереси, направих следния план с нощувка в гр. Троян:

София-Гложенски манастир-Тетевен-вдп. Скока-м.Костина-Троян-п.Съева дупка-София


След разглеждането отпътувахме обратно към София  - 100 км.
Снимки може да разгледате в галерията (без пещерата – тя е в друг албум).
А равносметката от това пътуване има следния вид:

период
бюджет-лв
дистанция-км
снимки-бр.
24.05.-25.05.2014
40
349
155


До нови срещи!

Няма коментари:

Публикуване на коментар