сряда, 2 април 2014 г.

Ти

Докосна ме нежно с ръка,
прошепна ми мили слова.
Не се бях чувствувала нивга така,
до нашата среща в мига.

Аз те видях и в миг един разбрах,
че в твоя плен паднала бях.
Сърцето ми ти превзе със замах,
в близост до тебе безсилна веч' бях.

За мене думите ти бяха опиат,
към който пристрастена сякаш бях.
Превърна се във въздух ти за мен,
необходим, за да живея, нощ и ден.

А когато те нямаше ставах самотна.
Не исках да съм, да ме има.
Не помня как живяла без тебе аз бях
и не искам да се разделяме пак.

Ти ми вдъхна желание, за да живея,
ти ме накара от радост да пея.
Ти беше този, който ме събуди
и чувства прекрасни в мене пробуди.

А сега сме заедно двамата с теб
и щастлива съм, че съм до теб.
Говорим красиво, гледаме мило
и сякаш „преди“ не е никога било.


Монтана                       24.05.2000 г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар