сряда, 2 април 2014 г.

Спомен

Отиде си. И ме забрави.
Покри със рани моето сърце.
Не те питам защо ме ти остави,
а гледам за последно твоето лице.

Взе си вещите, хвърли поглед сетен
към мястото, което от векове
деляхме с тебе двама, сетне
ме погледна, „сбогом“ каза и ... това бе.

Седя самотна в любимата ти стая
и чакам неизвестно ми какво,
часове минават, камината догаря,
а мъката дълбае ме като с длето.

Навън е тъмно, мракът ми напомня
искри угаснали на твоята любов.
Къде сгреших – не мога да си спомня
и защо изгубих те, моя любов?

Наистина я чувствам, чувствам болката,
за която ти не подозираш,
онази силната, непреодолимата,
която не познаваш, но презираш.

Седя така, до милата камина
и се радвам на онази топлина,
която без причина видима ми ти отказа,
защото, може би, недостойна за теб се оказах.

Седя... и в сивкав мрак потънала,
очаквам със надежда утринта,
защото, мисля си, ще съм те върнала,
но не – и утринта заварва ме посърнала.

Отиде си. И ме забрави.
Покри със рани моето сърце.
Не те питам защо ме ти остави
и не гледам вече твоето лице.


Монтана                                 2001 г. http://vbox7.com/play:6475f7d6

Няма коментари:

Публикуване на коментар