сряда, 2 април 2014 г.

Труден избор

Първокурсничка съм пак.
Всеки тук е веселяк.
В курса сме осемдесет човека –
петдесет процента са момчета.

Александър симпатяга е
обаче твърде много пуши.
Той е столичанин –
сам си е стопанин.

Васил е от Силистра;
Боби си го иска –
нему не му стиска,
а и много е висок.

Георги от Панагюрище е –
същински възрожденец.
Той голямо е шубе;
не е за мен, по-добре съм с немец.

Ивайло Йорданов от София
пък е твърде готин, но “зелен”.
Не прилича на бос на мафия,
но не му се занимава с мен.

Калоян – същи софиянец –
държи се като марсианец.
Не спира той да се показва –
чудя се какво ли доказва.

Тодор идва след това.
Тошо е от Гоце Делчев.
Тежък случай, затова
по-добре е с Мишо Белчев.

Нататък да не продължавам:
Ивайловците са трима,
Петровците също трима;
по двама – Васковци, Тошковци,
също двама Красимировци...
навътре да не задълбавам...

Мисля накрая, сама ще си остана,
но как, в крайна сметка, да престана
да търся “принца”, идеалното момче –
той към изгрева да ме поведе.


гр. София                      12.11.2003 г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар