сряда, 2 април 2014 г.

Размисли

Дори вече не мога да пиша стихове – не зная как да се изразявам, римите не се нижат така, както преди. Нищо не е както преди. И аз не съм същата. Сега мога само да плача, да плача горчиво. И го правя, сълзите капят по белия лист, оставяйки тъмни петна. Не съм онова силно момиче, което дойде в София с идеята да покаже на всички какво знае и какво може. Тогава имах мечти, цели, стремежи, амбиции.
Сега нямам нищо. Чувствувам се празна отвътре. Нямам цел, нито амбиции, никакви стремежи. Разбрах, че мечтите са за.... всички други, но не и за мен. Нищо не ми остана. Само любов.
Една обречена, невъзможна и неизмерима любов, която живее в сърцето и душата ми. Любов към човек, който дори не подозира, че някъде там, навън, има едно момиче (и той го познава), което всеки ден става и си ляга с мисълта за него и с неговото име на уста. Момиче, което е толкова близо и едновременно с това далеч, сякаш в друг свят, в друго измерение. Когато вечер й е студено, една негова дума би била достатъчна, за да я стопли. Когато се чувствува залутана в мрака, една негова усмивка стига и вече всичко отново е обляно в светлина. Когато е изгубила пътя си, достатъчно е той да й говори само една минута и тя отново хваща вярната посока. Когато се намира в безизходица и на ръба на силите си, е достатъчно само да погледне снимката му, за да намери в себе си сили да продължи да се бори. А когато има нужда от вдъхновение за нещо, напълно достатъчно е да прочете една негова статия.Защото във всяка негова статия се открива частица от душата му, а тя я познава.
И така, сега вече зная, че дори да изпитвам към него забранени чувства, душата ми не е пустиня – аз съм жива. Жива съм не защото дишам, ходя, храня се, говоря, а точно, защото обичам. Защото в сърцето ми живее ЛЮБОВ – онова велико чувство, възпято от великите поети, което кара душата да лети, сърцето учестено да тупти при мисълта за любимия човек, прави коленете меки и глезените – слаби, а устните шептят в захлас само неговото име. Намерих изгубената цел, отново мога да мечтая. Щастлива съм от факта, че обичам, макар че той не знае и сигурно никога не ще го разбере. 


08.02.2006 г., София

Няма коментари:

Публикуване на коментар